Hieronder dus een stukje over mijzelf... Wie ik ben, wat ik doe en waarom ik dit doe.

06-03-2015 18:02

Wie?

Ik ben Zoë ben 13 jaar oud en doe 2 Havo-Vwo. Ik vind het leuk om heel veel van creatief bezig zijn zoals tekenen, zingen of piano spelen. Andere passies van mij zijn vooral fashion en make-up en de grootste van al... *trom geroffel* paarden! Ik houd van paarden zo veel als het maar kan en doe ook aan paardrijden. En ik heb een verzorgpony en een verzorgpaard. Maar genoeg paardenpraat want ik weet hoe vervelend het kan zijn als iemand over iets praat wat pittig saai is ;)

Zoals ik al eerder zei ben ik een doodnormaal meisje maar wel met een twist. Ik houd van grunge (als je dat kent) waar ook mijn grote liefde voor Dr. Martens (een soort laarzen/schoenen) en Nirvana vandaan komt. Ik ben niet het typische meisje meisje maar meer een jongen meisje. Ik houd er veel van om kleren op een andere manier te combineren dan anders. Ik vind het leuk als er contrast is. Ik draag bijvoorbeeld weleens een stoer 'destressed' spijkerjasje met daaronder een wit topje met kanten details en een broek met opgerolde broekspijpen en mijn Martens. Zoals ik al zei, een twist. 

Waarom?

Ik ben deze blog begonnen omdat ik me de laatste tijd heel veel bezig houd met beautyblogs o.a. Beautylab of Veracamilla. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om zelf zoiets te proberen... En daarom doe ik dit!


Hopelijk was dit genoeg informatie voor nu... En als je meer wilt weten mail me dan naar: llbloglive.love@gmail.com

GEEN onzin mailtjes zoals waar woon je want die beantwoord ik (helaas sorry gurlz) niet